| DYSTRYBUTOR RICOH
16733
page,page-id-16733,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.2.1,vc_responsive
 

S4E SA – specjalistyczny dystrybutor RICOH w Polsce

Oferujemy unikalne rozwiązania do archiwizacji i obiegu dokumentów

RICOH wspiera nowoczesne firmy w procesach optymalizacji pracy biurowej.

Technologie proponowane przez tego dostawcę wpływają na rozwój i wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw.

Rozwiązania RICOH pozwalają optymalizować koszty i sprawnie zarządzać obiegiem informacji w przedsiębiorstwie.

Rozwijaj biznes swojego klienta z innowacyjnymi usługami RICOH. 

Organizacja pracy większości przedsiębiorstw opiera się na drukowaniu, skanowaniu i przesyłaniu drogą elektroniczną ważnych dokumentów. Ochrona tych treści staje się więc priorytetem.

Rozwiązania RICOH integrują się z większością systemów wspierających pracę biurową, gwarantując łatwy dostęp do dokumentów z każdego miejsca na świecie, także za pomocą urządzeń mobilnych.

Poznaj rozwiązania

Rozwiązania RICOH to sprawne zarządzanie dokumentami w firmie.

Klient otrzymuje efektywny sposób na rozliczanie kosztów wydruków, ich raportowanie oraz zachowanie poufności w firmie. Wybrane rozwiązania RICOH łączą funkcje łatwego w przeszukiwaniu cyfrowego repozytorium oraz narzędzia usprawniającego elektroniczny obieg dokumentów.

RICOH oferuje systemy do zabezpieczania danych elektronicznych. 

Rozwiązanie e-sejf pozwala na bezpieczne, zautomatyzowane tworzenie kopii zapasowych – lokalnie lub w bezpiecznych centrach danych. Instalacja nie wymaga zakupu dodatkowego sprzętu – to idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm.

Opcja kopii danych w chmurze to rozwiązanie stworzone z myślą o przedsiębiorstwach pracujących na terenie różnych lokalizacji. System pozwala replikować dane pomiędzy różnymi lokalizacjami.

Rozwiązania RICOH i jego partnerów wykorzystywane w medycynie.

System Xerrex Scan Manager Medyk (XSM Medyk) to dedykowane dla placówek sektora służby zdrowia zaawansowane rozwiązanie, upraszczające proces przetwarzania dokumentów papierowych do postaci cyfrowej i ich archiwizacji.

 

Zaawansowane mechanizmy OCR i rozpoznawania kodów maksymalnie automatyzują i przyśpieszają proces skanowania dokumentów wewnętrznych wymagających podpisu pacjenta. Z kolei dokumenty archiwalne i zewnętrzne dostarczane do placówki medycznej przez pacjenta mogą być indeksowane już na etapie skanowania na panelu dotykowym urządzenia wielofunkcyjnego, danymi pobranymi bezpośrednio z systemu szpitalnego HIS. Bezpośrednie połączenie XSM Medyk z systemem HIS sprawia również, że proces zapisu papierowej dokumentacji w postaci elektronicznej jest pozbawiony błędów.

 

Aby zwiększyć niezawodność rozwiązania system dodatkowo automatycznie sprawdza i weryfikuje odczytane dane, zabezpieczając szpitalną bazę danych przed wprowadzeniem do niej nieprawidłowych lub niekompletnych dokumentów. Aby zapewnić bezpieczeństwo i integralność dokumentacji medycznej wszystkie skanowane dokumenty są sygnowane podpisem elektronicznym.

Rozwiązania RICOH i jego partnerów wykorzystywane w geodezji.

System XSM Geodeta służy do szybkiej, automatycznej i intuicyjnej archiwizacji dokumentacji geodezyjnej. Skierowany jest do obsługi sektora geodezji, Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej starostw powiatowych i urzędów miejskich. System umożliwia archiwizację między innymi dokumentów KERG (Księga Ewidencji Robót Geodezyjnych) oraz dokumentów ZUD (Zespół Uzgodnień Dokumentacji). Dokumenty mogą być skanowane pakietami, a system XSM Geodeta podzieli je i odpowiednio nazwie. Dokumentacja po przetworzeniu umieszczana jest w bazie danych systemu zarządzającego dokumentacją geodezyjną.

Wykorzystanie XSM Geodeta zwiększa efektywność działania programu „Ośrodek” firmy Geobid.

System GeoArchiwum to rozwiązanie pozwalające w prosty sposób na skanowanie zasobów geodezyjnych i kartograficznych (skanowanie bieżące oraz wsteczne).

Niezależnie od formatu dokumentu (zakres od A5 do A0+) oraz parametrów skanowania plik zapisany zostaje w określonej lokalizacji (wg identyfikatora zgłoszenia pracy geodezyjnej). Tworzone pliki mogą mieć format tiff, jpg, pdf, a zeskanowane wykazy współrzędnych pozwalają stworzyć plik txt gotowy do importu do systemu kartograficznego.

Rozwiązania RICOH – Inteligentne Skanowania do MS Word i MS Excel.

Skanowanie do Word/Excel to rozwiązanie, które pozwoli Ci w pełni wykorzystać infrastrukturę dokumentową w Twojej firmie i zwiększy możliwości pracy z dokumentem. Zeskanowane dokumenty papierowe w mgnieniu oka będą trafiać na Twój komputer w formie gotowej do edycji – MS Word czy też MS Excel. Zyskaj czas i wygodę dzięki szybkiemu konwertowaniu papierowych dokumentów do edytowalnej formy elektronicznej. Korzystaj z nich z każdego komputera w biurze i przechowuj je w jednej lokalizacji.