| O firmie
14871
page,page-id-14871,page-template,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.2.1,vc_responsive
 

Dzień dobry. Jesteśmy S4E

W co wierzymy?

Jesteśmy S4E.

Jesteśmy doskonale zintegrowani.

Wierzymy, że dzięki zaangażowaniu i odpowiedzialności naszych ludzi jesteśmy w stanie zabezpieczyć Twój biznes lepiej niż inni. Załoga S4E wykracza poza utarte schematy działania i pokonuje napotkane ograniczenia. Działamy elastycznie, skutecznie i odpowiedzialnie.

Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie doskonale zintegrować biznes naszych dostawców z biznesem naszych partnerów. Takie podejście pozwala nam tworzyć codziennie przestrzeń dla innowacyjnych projektów.

Zarząd

Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach na kierunku Informatyka. Od 15 lat związany z branżą informatyczną i nowoczesnymi technologiami. W latach 2001- 2016 związany z Grupą Dimension Data (NextiraOne). Od 2004 roku pełnił funkcje kierownicze w zakresie zarządzania zespołem inżynierów i ekspertów rozwijając portfolio rozwiązań transmisyjnych i komunikacyjnych.

W ostatnim okresie pełnił rolę dyrektora odpowiedzialnego za sprzedaż rozwiązań infrastrukturalnych w tym sieci, Data Center/Cloud, bezpieczeństwa, rozwiązań mobilnych. Adaptował portfolio związane z technologiami wirtualizacyjnymi takimi jak: Virtual Desktop Infrastructure czy Private Cloud.

Arkadiusz Możdżeń

CTO / Członek zarządu ds. rozwoju

Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie.
Z branżą IT związany jest nieprzerwanie od 2001 roku. Karierę zawodową rozpoczął zdobywając doświadczenie handlowe u kilku integratorów systemowych.
Współpracę z S4E S.A. podjął w 2005 roku jako key account manager. Od początku 2009 roku rozwijał biuro handlowe spółki w Warszawie jako regionalny dyrektor handlowy. W 2010 roku pełnił funkcję dyrektora handlowego. Od lutego 2011 roku pełni obowiązki członka zarządu ds. handlowych. Od 8 lipca 2014 roku pełni funkcję prezesa zarządu.

Paweł Piętka

CEO / Prezes zarządu

Nagrody

Kariera

Cześć, 

w chwili obecnej nie prowadzimy rekrutacji.
Jednak, kto wie – może jutro. 

Dlatego, jeżeli myślisz ciepło o pracy u nas wyślij CV na adres rekrutacja@s4e.pl

Pamiętaj o dodaniu zgody na przetwarzanie danych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, prowadzonego przez S4E S.A. Samuela Lindego 1C w Krakowie, który jest administratorem danych zgodnie z postanowieniami  ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 

Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia.  

Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. 

Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, o rezygnację z rekrutacji. 

Pozdrawiamy 
Zespół i Zarząd

Społeczna odpowiedzialność

Chcemy dać innym trochę dobra

Nasz biznes jest stricte relacyjny. Zawsze musieliśmy się sprawnie i szybko komunikować z naszymi partnerami biznesowymi. Otwartość na innych leży u podłoża naszych wartości.

Dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć tych, którzy z otwartością na innych mogą mieć problem.

Misją Fundacji SYNAPSIS jest niesienie profesjonalnej pomocy dzieciom i dorosłym osobom z autyzmem i ich rodzinom oraz wypracowywanie systemowych rozwiązań, które poprawią jakość ich życia.

Celem Fundacji SYNAPSIS jest umacnianie, propagowanie i wspieranie:

  • rozwoju więzi rodzinnych i społecznych,
  • podmiotowości i godności jednostki oraz rodziny,
  • wspólnotowości w rodzinie i społecznościach,
  • własnych możliwości ludzi, a zwłaszcza poczucia kompetencji społecznej, inicjatywy
    i kreatywności,
  • ekologicznego widzenia problemów ludzkich, rodzinnych i społecznych,
  • podmiotowości jednostki w środowisku zawodowym, humanizacji pracy i własności,
  • wzmacniania zdrowia psychicznego, rozwoju umiejętności psychoprofilaktycznych,
  • profesjonalnego doradztwa i pomocy ludziom.

 

Ty również możesz pomóc

Fundacja SYNAPSIS, ul. Ondraszka 3, 02-085 Warszawa

tel./fax: (+48 22) 825 87 42,

e-mail: fundacja@synapsis.org.pl

KRS 0000045919

NIP 526-030-25-22

BNP Paribas Bank Polska SA 46 1600 1169 0003 0132 3566 4001

logo_synapsis

Kodeks etyki biznesowej

Wierzymy, że rzetelność i uprzejmość każdego z nas jest podstawą wiarygodności S4E S.A.

Wierzymy, że właśnie te wartości są naszym wspólnym zobowiązaniem i naszą wspólną odpowiedzialnością i to od nich zależy zaufanie partnerów.

Niniejszy kodeks określa zasady, które przyświecają firmie w jej działalności i których przestrzega każdy z pracowników w czynnościach i relacjach, kształtując przyszłość i reputację S4E S.A.

Zobacz kodeks

Dotacje unijne

Dnia 25 czerwca 2014 roku podpisana została umowa nr UDA – POIG.08.02.00-12-030/14-00 z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.

Przedmiotem umowy jest udzielenie przedsiębiorcy „S4E” SPÓŁKA AKCYJNA dofinansowania na realizację projektu o nazwie „Automatyzacja wybranych procesów sprzedażowych poprzez integrację systemu B2B firmy S4E S.A. z systemami partnerów”.

Dofinansowanie projektu wynosi 422 450 zł i stanowi 70% kosztów związanych z realizacją niniejszego projektu.

Zobacz treść dokumentu

Przetargi

Zapytanie ofertowe S4E B2B 2

Szanowni Państwo,

informujemy, że spółka S4E S.A. rozpisuje przetarg otwarty na realizację projektu zgodnie z zapytaniem ofertowym „ZAPYTANIE OFERTOWE S4E/B2B_2 z dnia 1.04.2015”, dotyczącym zakupu wartości niematerialnych i prawnych, usług informatycznych związanych z wdrożeniem oraz szkolenia

do projektu: „Automatyzacja wybranych procesów sprzedażowych poprzez integrację systemu B2B firmy S4E S.A. z systemami partnerów”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Zapraszamy wszystkich potencjalnych oferentów do udziału w postępowaniu i składania ofert.

 

Protokół z rozstrzygnięcia

Szanowni Państwo,

informujemy, że po rozpatrzeniu ofert stanowiących odpowiedź na „ZAPYTANIE OFERTOWE S4E/B2B_2 z dnia 1.04.2015”, dotyczące zakupu wartości niematerialnych i prawnych, usług informatycznych związanych z wdrożeniem oraz szkolenia

do projektu: „Automatyzacja wybranych procesów sprzedażowych poprzez integrację systemu B2B firmy S4E S.A. z systemami partnerów”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

w postępowaniu ofertowym złożono trzy oferty.

Najkorzystniejszy bilans oceny punktowej według kryteriów opisanych ww. zapytaniu ofertowym uzyskała oferta złożona przez:

IT.expert Sp. z o. o.

Al. Jerozolimskie 176

02-486 Warszawa

 

Jednocześnie bardzo dziękujemy wszystkim za udział w postępowaniu i złożenie oferty.